woensdag 13 februari 2013

                            Nieuwe trail accessoires

Nu ik best wel serieus met het trailen bezig ben,merk ik dat je best wel goed trail materiaal nodig heb.
Dus heb wat op internet zitten rond kijken en veel mooie dingen gezien,zoals trailschoenen,camelbag,rugzakjes enz...Dus goede materiaal heb je echt dus nodig...
Zo heb ik een paar Salomon XA Pro 3D Ultra 2GTX gekocht.Ik had al een paar Salomon XR Crossmax Neutral,maar die waren iets te hard kwa demping,ze lopen wel lekker,maar ik zocht toe iets zachtere demping..die ik gevonden heb, in een  paar  Salomon XA Pro 3D Ultra 2GTX .Dus die zijn binnen!!

                                                                                                                                  
Ze lopen echt lekker..en ze kunnen tegen een stootje.Dus ideaal voor mijn eerst Berg Marathon op 30 juni in Frankrijk!!Nu ik deze schoenen gevonden heb, had ik zo van nu moet ik ook nog een degelijke camelbag hebben..Ik had al een rugzakje van het merk Meru ,waar een waterzak in kon en ook wat spulletjes.. zo als een gsm,wat kleding enz.Maar nu zocht ik toch iets, alleen  voor water,Toevallig kreeg ik via http://www.mudsweattrails.nl/   een leuke aanbieding voor een camelbag van Salomon..ja weer Salomon..haha.Het werd deze mooie  SALOMON ADVANCED SKIN S-LAB 5 !!
De camelbag trekje als een soort vest aan,wat ideaal zit..geen geschut meer van een waterzak,een moeilijk zitten bandjes van je rugzak.Er zitten ook twee bidon houders aan met klittenband,dus je kan ze er zo afhalen....dus deze is besteld bij Runnersworld Breda!!



                                         


                                                                                                
                                               
                                                                                                                                                                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten